(Ik hoop dat dit hier op mag staan), maar sinds enige tijd loopt er een heel lief poesje bij mijn oude 'buurvrouw' Karin, dit is echter een zwerfkat die graag aandacht wilt. Het poesje zit nu bij haar in de schuur (muizen te vangen) en de paarden gezelschap te houden. Het gaat om een jonge poes.
Helaas kan Karin het dier niet in huis nemen aangezien haar honden. Daarom heb ik aangeboden om het poesje een fijn huis aan te bieden en dat ze niet meer als zwerfkat over de straten loopt. Ze wilt graag aandacht want ze loopt naar de voordeur en miauwt flink.
Nu doet de situatie zich voor dat ik het dier wel kan onderhouden, maar aangezien het een zwerfkat is, ik niet de eerste kosten kan betalen. (Inentingen, sterilisatie etc). Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die hierbij een bijdrage willen en kunnen leveren om dit schatje te laten onderzoeken en een veilige thuishaven te kunnen bieden... Ik ben een echte dierenvriend en hoop daarom op positieve reacties.. Het zou echt heel fijn zijn als we het diertje kunnen helpen en dat ze veilig en warm bij mij mag komen wonen...
Elke cent helpt lieve mensen! Mocht je (op wat voor manier dan ook) ons kunnen en willen helpen, stuur dan alsjeblieft een PB!)
Onze dank is heel groot! Groetjes, Karin, Melanie en nog naamloze poes

Edit: het beestje naar het asiel brengen zie ik niet zitten. Dit aangezien de asiels ook vol zitten met katten en poezen en hierdoor ze vaak ingeslapen worden...