Dan gaat het een tijd goed, en dan ineens komt het opzetten.
Hij weet dat van gekkigheid niet wat die moet doen, en rent het hele huis door, tussendoor krabben als een gek, likken enz.
Eerst dacht ik aan vlooien of loszittende haren, maar na grondig onderzoek en borstelsessies ging het maar niet over.
Ondertussen ben ik hiervoor al een paar keer naar de DA geweest, en hun weten ook niet wat het is.
Idd geen vlooien, en zijn huid ziet er gewoon normaal en rustig uit.
Meerdere keren heeft hij een injectie gehad wat de jeuk zou moeten onderdrukken, maar ook dit helpt niet tot weinig..
Nu was het net een tijd (lees: half jaar ongeveer) rustig, en bedacht ik me vorige nog dat het nu toch al wel een tijd echt weer goed ging.. En van het weekend is het weer mis.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Tips? Borstelen doe ik dus, vlooien zijn het niet. DA bezoekjes leveren niks op.. Ander voer zal lastig worden, aangezien hij nu al op speciaal dieetvoer staat voor blaasgruis.
Graag hoor ik jullie mening.
P.s. bij verschillende dierenartsen geweest, en geen 1 dierenarts merkt iets geks op merkwaardigs op..
Zou het ook stress o.i.d. kunnen zijn?? Misschien met het vuurwerk wat weer langzaamaan begint? Daar is hij namelijk wel heel bang voor.
.
. Zoals feliway.