Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
is de reu gecastreerd?
, en hij rijdt nooit ergens op, heel zelden zie ik hem aanstalten maken bij een nieuwe hond die hij net tegen komt. Maar een keer zijn naam en hij stopt. Ik vind het namelijk echt verschrikkelijk als honden gaan zitten rijden. Ik denk zeker dat het wel af te leren is, consequent blijven. En eerlijk gezegd denk ik ook als de loopsheid wat langer leden is dat het af zal nemen.
rocymax schreef:Kimber, ik zeg dan firm "nee" en dan stopt hij er ook wel weer mee.
Aartje, het zou natuurlijk kunnen, het is voor het diertje niet niks om eerst gedumpt te worden na 8 jaar en dan na een half jaar in het asiel gezeten te hebben in een ander huis met katten en honden geplaatst te worden met een shih tzu die dolgraag met de nieuwgekomene wil spelen en ook nog eens ietwat loops blijkt te zijn.
Helaas is er in Spanje geen hondengedragsdeskundige... of in ieder geval in deze streek niet..

_Micha_ schreef:Nou Aartje dat vind ik wel heel erg snel naar een gedragsdeskundige grijpen zeg. Helemaal omdat het teefje ook nog eens loops is, de hond nog maar net gecastreerd is, is dit niet echt vreemd gedrag. Tevens vind ik het dominantie een modewoord noemen ook apart waarom vind jij dit?