En op zoek naar bokkers die dat ook zijn!

Sinds drie jaar ben ik het trotse baasje van Lady (Pam's Esther Lady, bicolour blue) en haar volle broer Macho (Pam's Eddepet Macho, bicolour creme). Al sinds mijn studie en vorige baan als paraveterinair begon mijn interesse in dit ras te groeien. Lady en Macho zijn op mijn pad gekomen doordat ze helaas verwaarloosd werden bij hun vorige baasje. Maar ik heb ze omarmd en met alle liefde 'opgeknapt'. Ze zijn de meest dankbare en lieve katten die ik ooit heb gehad. Beide met een heel eigen karakter. Ik zou zoveel kunnen vertellen over mijn twee wollige Britten
Eigenlijk wil ik ook meer weten over dit ras. Zijn er fokkers op Bokt? (vast wel
). Ik wil iets leren over verschillende kleuren, genetica, over karakters, gedrag, typische 'Brits Korthaar trekjes', over rasverenigingen en andere ervaringen. Doel van dit topic: Foto's en verhalen van mede Brits Korthaar bezitters. Dus stel jezelf en je Brit(ten) voor
(Foto's mogen volgens mij niet te veel (of in link), anders moet dit topic misschien naar [BB -ITP] verplaatst worden).

). Verder is hij heel goed in zich verstoppen, vanmorgen kon ik hem uit een halfgesloten kast vissen, en toen ik de tafel aan het afruimen was zat hij plots in de vaatwasser.. Ik krijg vaak genoeg een hartaanval als ik hem weer niet vind