DOVITAL ervaringen? Bestelling nog steeds niet binnen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Dracarys

DOVITAL ervaringen? Bestelling nog steeds niet binnen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 13:57

Ik heb op 21 November een bestelling gedaan en betaald.. netjes een bevestiging gekregen via de mail, en zou een mail krijgen + T&T code wanneer de bestelling verzonden was..

Nu is mijn pakket tot op de dag van vandaag nog steeds niet verzonden.. ik heb net via de telefoon weer contact gezocht maar er word niet opgenomen.. 28 november een mailtje gestuurd maar geen reactie..

Iemand ervaringen bij deze webshop? Of het altijd zo lang duurt ? :(

Ik weet dat het de drukste tijd van het jaar is maar ik wacht al vanaf 21 November op de verzending van mijn pakket..

Dit staat op hun website:

''Contact opnemen met Dovital
Dovital hecht veel waarde aan juiste kennis, klantvriendelijkheid en goede service. Wanneer u ons betrapt op het geven van bijvoorbeeld verkeerde of verlopen informatie, dan horen wij dat graag. dovital is telefonisch bereikbaar en via het ticket systeem.

Telefoon

Gezien wij niet dagelijks aanwezig zullen zijn op bovenstaand adres gaat onze voorkeur uit naar bestellingen via de email. En vragen ook graag via email info@dovital.nl deze zullen wij dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

(maandag - woensdag donderdag vrijdag 09:00- 17:00 & zaterdag 10:00 - 14:00).
Dinsdag zijn wij gesloten. Wegens tijdgebrek kunnen wij niet altijd de telefoon opnemen.
Verstuur daarom een Email naar info@dovital.nl en je krijgt z.s.m. bericht.
''

http://www.dovital.nl/nl/#_ga=1.228981343.259802601.1416569055

Ik hoop dat iemand ervaringen heeft bij deze webshop ?

_Dracarys

Re: DOVITAL ervaringen? Bestelling nog steeds niet binnen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 19:57

Helemaal niemand ? :(