Toen Liesbeth Hoogendoorn me attendeerde op hoopers dacht ik "met Oll? Die gaat als een achterlijke over het veld heen
" maargoed, Liesbeth kent mij en Oll dus als zij zegt dat het kan... Dus vol goeie moed gingen wij in Augustus richting Almere voor een workshop onder leiding van Brigitte van Gestel.En een succes! In het afgelopen jaar hebben we heel veel gewerkt met impuls controle, met concentratie en motivatie en ik sta nog steeds compleet versteld van onze vorderingen. Oll reageert zoveel beter op mijn lichaamstaal dan ik ooit had durven denken
We trainen sinds september bijna elke week en we hebben er samen zo'n ontzettende pret in! Onderstaand filmpje heeft mijn vriend drie weken geleden gemaakt tijdens onze laatste les voor we er eventjes tussenuit moesten wegens mijn werk. Heel verhaal geworden, en het gaat toch eigenlijk om het filmpje, niet waar?
Natuurlijk moet ie in het laatste rondje dóór de hoops in plaats van er om heen, maar zoals je ziet maakt Ollie behoorlijk wat vaart en staan de hoops voor hem dus net iets te strak na de bocht.. We hebben in ieder geval heel veel pret samen

En als we dan thuiskomen staat z'n hoofd op standje "moe-maar-voldaan"

Helaas nu een paar zondagen weg geweest maar wil misschien volgende week eens gaan kijken bij een club waar ze dat doen. Wil graag weten wat het in houd. Weet jij vanaf hoe oud ze dit kunnen doen?
Het is echt ontzettend leuk om te doen maar daar moet ik ook bijzeggen dat ik eigenlijk álles met Oll leuk vind om te doen hahaha, hij is zo lollig om mee te werken