maar ja, wellicht na het lezen van onderstaande iets duidelijker.Wie weet wat late of vroege castratie doet met katers? Los van het sproeien dan.
Is een kater die gecastreerd wordt met 10 maand vaak meer een kroelkat tov een kater die geholpen wordt met 6 maand? Of zegt dat niets?
Mijn andere kater "Wammes" heb ik laten helpen met 4,5 maand omdat wat af fietste op alles wat maar op 4 pootjes liep (gelukkig geen vruchtbare exemplaren). Het is een schat van een beest en destijds een wijze beslissing, maar hij is niet echt een kroelerd geworden.
Heb nog een heel mooi lief klein maar vol gebouwd katertje van bijna 6 maand. Genaamd "Brom" of ook wel eens "Propje"
. Die ik uiteraard laat helpen, dus daar gaat de discussie ook niet over. Maar ik vraag mij wel af wat vroeg castreren doet met zijn karakter. Op dit moment is het een erg sociaal katje.Uiteraard wacht ik niet tot ik een gefrustreerde kater in huis heb zitten hoor
. Hij voelt zich echt nog lang geen echte man, dus ik schat in dat ik nog wel eventjes tijd heb
.iemand ervaringen?
na dat ze geholpen is komt ze steeds meer wilt geaait worden en kwam vandeweek ineens op schoot liggen om daar te pitten
Diegene die met een jaar was geholpen, is 99% zeker een baby van straatkatten geweest. En die geeft er juist niet zoveel om