Ik kom op facebook heerlijke foto's van honden die in plaats van in de mand heerlijk in een zogenaamde cosy cave liggen.
Ik heb een oudere kortharige hond, en ik zou hem dit voor de koude wintermaanden graag gunnen. Tot nu toe lees ik steeds dat je die dingen alleen in Amerika kan kopen via Ebay, met de nodige verzenkosten.
Is er iemand die weet waar ik zo'n fijne slaapplek voor mijn hond kan kopen in Nederland?
Ik heb even een link naar Ebay geplaatst zodat jullie weten wat ik bedoel.
Als ik op "Theemuts hond" zoek krijg ik ook nog een ander hoop dingen te zien, maar de link naar marktplaats is exact wat ik zocht. Ik heb het zelf niet gevonden terwijl ik er toch wel een aantal zoekopdrachten tegenaan heb gegooid. Maar vergeten op marktplaats te kijken, en zoeken bij google leverde bij mij geen marktplaatslink op. Hartstikke bedankt voor het meedenken. Ik heb een grote hond dus aan de kattenmaat artikelen heb ik helaas niet zoveel.
Grit
Geplaatst: 26-11-14 23:03
De verkoper op MP heeft ook een beetje moeite met de spelling (coZy cave)
vosjevos
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-14 23:07
Ik ben helemaal blijmet je hulp Grit, ik heb nu ook de site van de aanbieder gevonden. Dus voor een ieder die het interesseert. http://zoozel.nl/Home/
Ik denk dat ik zelf een spelling foutje heb gemaakt en dat ik het daarom ook niet goed kon vinden.
Er was een paar dagen geleden een topic over iemand met een hond die het zo koud had. Misschien is dit ook wel iets voor die hond.
Dat was ik, thanks voor het meedenken
Iris82
Geplaatst: 27-11-14 16:43
Nouja, ik zat op dat moment op mn telefoon. Anders had ik je nog wel even een linkje gestuurd. Zou het misschien wat voor jullie zijn of denk je dat jouw hond daar ook niet in zou willen?
Ja daar zou ze absoluut blij mee zijn, maar ik heb inmiddels wollen dekens aangeschaft na de andere tips die ik kreeg en daar is ze ook ontzettend blij mee, dus ze mag het voorlopig hier even mee doen