Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)Geryon schreef:Wat fijn dat je voor beide heren een vriendin hebt![]()
Ik had mijn konijnen ook gewoon op hun eigen plekje. Het ligt ook een beetje aan je konijnen. Die van mij waren niet zulke stressvolle bunny's. Anders is die bijkeuken prima toch? Zou wel de verwarming dan uit doen voor de zekerheid.
Gezellige boel inmiddels haha.
MarlindeRooz schreef:Oei lastig, ik heb 1 angsthaas en 1 lefgozer (zo van coool een jachthond, even snuffelen)
Mara ik gooi denk ik een zeil over de ren + veeeel stro en eten.

, achter de hond aan als deze in de buurt van zijn vrouwtje kwam
Bij de rest van de groep mocht de hond wel komen, inclusief bij zijn beste vriend, maar bij zijn vrouwtje..... 
Maaaarije schreef:Geryon schreef:Wat fijn dat je voor beide heren een vriendin hebt![]()
Ik had mijn konijnen ook gewoon op hun eigen plekje. Het ligt ook een beetje aan je konijnen. Die van mij waren niet zulke stressvolle bunny's. Anders is die bijkeuken prima toch? Zou wel de verwarming dan uit doen voor de zekerheid.
AbsoluutGezellige boel inmiddels haha.
De dames kunnen nog wel redelijk schrikken van dingen, zijn hier natuurlijk ook nog niet een hele lange tijd.
De poes die langs loopt / de hond die door de tuin rent / een vogel die komt aanvliegen.
Dus voor hun lijkt het me wel beter om ze naar binnen te doen.
Verwarming gaat dan zeker uit![]()
Blijf dit jaar sowieso thuis, heb er een hond en kat en dus 2 konijnen bij waarvan ik niet weet hoe ze reageren.
Maar wil niet midden in de nacht nog konijnen moeten vangen haha, hou zelf ook niet zo van vuurwerk..
fique schreef:Die van mij gingen altijd naar binnen. Natuurlijk vanwege de herrie, maar was ook altijd bang dat er een vuurpijl ofzo richting hok zou vliegen.
anne_joy schreef:Ik had 1 konijn die erg rustig was en 1 die snel bang was. Degene die snel bang was die stopte wel eens tijdens een harde knal haar hoofd onder het andere konijn, maar verder bleef die ook best rustig.