Hoe het op te lossen dat de hond weer snachts in huis kan slapen? Hij heeft nu in een apart stuk van het huis een kennel waar hij een bankstel heeft om op te slapen. Er hangen zelfs 2 kachels. Maar omdat het Bubbeltje nu na 7,5 jaar weer alleen is (de andere hond is overleden) zitten we te dubben of hij weer in huis mag slapen. De ouwe man wordt ook al oud (is 13) en hij voelt zich nu ook best wel eenzaam daar alleen. Overdags is hij bijna altijd buiten, zodra ik buiten ben is hij bij me. Hij zit dus snachts in zijn kennel.
Enigste probleem, er lopen 6 katten in huis. Willy, Snack, Idie, Toet, Sox en Emma. De katten zelf zijn niet het probleem, Bo negeert ze en is dus katten gewend (een aantal is zelfs vriendjes met hem). Maar vanwege de katten staat er dus wel altijd kattevoer (brokjes) in de keuken, en 2 kattebakken. En ik kan de keuken niet afsluiten s'nachts. De woonkamer, waar Bo dus zou slapen ligt zeg maar achter de keuken, en de katten moeten er altijd in en uit kunnen. Er zit een katteluik in de keukendeur zodat ze naar buiten kunnen en ze komen en gaan dus zoals het hun uitkomt.
Het voer verplaatsen naar de hal voor de keuken is geen optie omdat Willy niet door het luikje durft. Dat heeft weer te maken met Idie haar elke keer haar te pakken neemt. Willy komt ook alleen verder dan de keuken of kamer als ik mee ga. Daarbij is Willy mijn kleine mutsje
ze is nu 10 jaar oud, en ik heb dr vanaf 4 weken met de hand groot gebracht. Ze heeft behoorlijk last van dr gewrichten. Vermoedelijk ooit ruzie met een auto gemaakt en nu artrose. Die en hoog springen zal een behoorlijke beperkingen hebben. Ik heb nl al zitten denken om een tafel in de keuken neer te zetten met de voerbak daar bovenop, maar vrees dat ik er voor Willy een opstapje bij moet zetten en dat is natuurlijk een uitnodiging voor Bo
net als de kattebakken die er staan. Kattestront is onweerstaanbaar voor hem
En Bo dan maar in dat halletje is ook geen optie, omdat het daar ook niet echt warm is. En de ruimte zelfs kleiner dan zijn kennel
Plus dan moet de deur naar de wasruimte ook weer dicht waardoor de katten weer niet naar buiten kunnen. Grinnik ja de indeling is geweldig hier, ik heb dus in totaal 3 katteluiken waar ze door moeten voordat ze buiten zijn
Ik zoek dus iets van een oplossing in de keuken zelf. Toch tafel?? Speciale voerbakken?? iemand ideen?? Kan evt een tekening van het huis maken voor het beeld
) en ook niet van de poep ofzo