Knup is onze poes. Ik hoor je denken, wat een schatje. En dat is het ook, maar... Knup heeft een tik. Ze vindt het nodig om in de meest vreemde houdingen in slaap te vallen en je treft haar ze nu en dan aan op plekken...
Iets waar we inmiddels aan gewend zijn, is dit plekje. Ze is er niet weg te slaan en ze heeft ook alle recht op alle ruimte.
Wat nou hondenmand, die liggen er maar bij.
Maar dit.. Er is geen plantenbak meer veilig. Geen plant groeit meer..

En dat brengt haar zusjes dan weer op ideeën..

Daar waar de bouwmannetjes bezig zijn, ligt Knup te slapen..

Lekker warm op de batterijoplader

Met Veter, haar partner in crime

Dan maak je je bed op, raampje open.. En in eens voel je je bekeken. Daar ligt de koningin weer. In het midden van het net schone bed.
En ze mag niet eens binnenkomen.. (Helaas staat ze meteen op zo gauw je iets zegt, dus ik was niet snel genoeg voor een foto van hoe ze daar prinsheerlijk lag).
Aandacht. Dat is ook een puntje. Wil je een foto maken van een prachtige zonsondergang, kijk je ineens in dit koppie. JOEHOE!! Ik ben hieeeieerrrrr! Die foto kan je wel vergeten, ze gaat echt niet weg. En als je niet oppast, gaat ze gewoon in de rand van je zonnekap staan.

Maar vandaag bereikte ze misschien wel het toppunt. Dit. Op de kop in een emmer, op de wasmachine, met spons en zeem voor het ramen wassen.

Bokt, HELP.
Wat moeten we hiermee?We hebben ruime ervaring met katten. Ook katten met vreemde tics als deze, maar volgens mij heeft Knup een gemuteerde versie geërft ofzo.

mooie kat!

Wat een leuekerd.