Een paar dagen geleden kwam onze kat ineens met een ontzettend dikke neus binnenlopen, we kunnen er wel aanzitten maar echt prettig vind ze het niet. Verder lijkt het ook wat opgezet rond haar nek. In het gedrag is verder niets veranderd. Het is misschien wel handig om te weten dat onze kat chronische niesziekte heeft. Weet iemand misschien wat ze zou kunne hebben??
Als het dringend is moet je naar de dierenarts gaan, niet hier op het forum zitten
VillaNeusjes
Geplaatst: 11-11-14 22:03
Een paar dagen geleden en nu ineens dringend? Enfin klinkt als een allergische reactie of infectie, als ze er nu nog mee loopt is het verstandig de dierenarts er naar te laten kijken
Het is dringend omdat de DA ook niet echt een idee heeft wat het kan zijn.. Daarom dacht ik ik vraag het hier misschien heeft iemand net zo iets meegemaakt ofzo..
Ja omdat de kat net van een antibiotica kur af komt dus als t allergie zou zijn dan zou dat nu niet kunne, deze kur is niet hetbprobleem heeft ze al vaker gehad
geerke
Geplaatst: 11-11-14 22:12
davinci2412 schreef:
Het is dringend omdat de DA ook niet echt een idee heeft wat het kan zijn.. Daarom dacht ik ik vraag het hier misschien heeft iemand net zo iets meegemaakt ofzo..
ben je al naar een da geweest?Naar een echte?
Iris82
Geplaatst: 11-11-14 22:12
Maar antibiotica helpt niet tegen een allergie hoor. Dus dat zou op zich niet zo verwonderlijk zijn.
davinci2412
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-14 22:13
Ja we zijn de eerste dag geweest, hadden toch al een vervolg afspraak staan voor de niesziekte
Ash_
Geplaatst: 11-11-14 22:13
Zijn er wel testen of iets dergelijks gedaan? Wat heeft de Da nagekeken/gecontroleerd?
steefian
Geplaatst: 11-11-14 22:14
Zou even naar de dierenarts gaan. Als het allergie is red hij/zij morgenochtend niet. Beter het zekere voor het onzekere
We zijn vrijdag al bij de dierenarts geweest en die dacht niet perse aan alergie ook omdat er niets is veranderd in de omgeving. We hebben donderdag weer een afspraak maar in de tussentijd dacht ik misschien zijn er mensen met ideeen wat her zou kunnen zijn. Onze DA is prima...
Maar er zijn geen testen gedaan of iets dergelijks?
Iris82
Geplaatst: 11-11-14 22:18
Heb je het idee dat het erger geworden is? Of min of meer hetzelfde gebleven sinds de vrijdag? Heb je gecontroleerd of ze koorts heeft? Zijn het de lymfeklieren in de nek die opgezwollen zijn? Voelt ze zich verder gewoon helemaal prima?
davinci2412
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-14 22:20
het leek even beter te gaan maad het is min of meer hetzelfde gebleven. In eerste instantie dachf wij dat ze misschien een trap gehad heeft ofzo.. Ze heeft geen koorts en is verder ook gewoon normaal. Bij haar nek lijkt wat opgezet maar dat is minimaal