Noor, de Noorse Bos Kat!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Noor, de Noorse Bos Kat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 20:48

Hallooo :D

Sinds deze week heb ik er een roomie bij. Ze is nogal rood en .. fluffy :+ Een beetje een Minion, maar dan anders :D

Een paar weken terug zag ik ineens in een snelle blik een berichtje op Facebook dat iemand uit mijn lijst op zoek was naar een nieuw huisje voor hun poes, Noor. Nu had ik samen met m’n huisgenoot al een beetje gekeken naar katten want we wouden er allebei graag wel eentje, we wonen nu sinds de zomer in dit appartement en we vonden ’t soms wel eens een beetje saai :') Uiteraard hadden we al ’t een en ander besproken, wat de voor en nadelen waren en of ’t haalbaar was. Toen ik het bericht op Facebook zag begon er toch wel wat te kriebelen, zeker toen ik zag hoe Noor eruit zag.

Afbeelding

Nadat ik wat meer informatie had gevraagd omtrend Noor ben ik naar m’n huisgenoot gelopen met de mededeling dat we ‘gezinsuitbreiding’ zouden gaan krijgen, hoogstwaarschijnlijk. Ze had er nog wat bedenkingen over (m.b.t verzorging enzo) maar uiteindelijk vond ze het meer dan leuk en hadden we zoiets ‘We doen het gewoon!’. Nog meer informatie uitgewisseld met de eigenaresse met Noor en toen was het zeker, Noortje kwam hier wonen :D

In die week daarna ben ik als een gek spullen gaan verzamelen, wij hadden jaren katten gehad maar onze kat was al een aantal jaar geleden overleden en we hadden alle spullen toen weg gedaan. Maar .. mijn schoonmoeder niet :D Dus ik heb heel erg veel kunnen overnemen van haar, waar ik natuurlijk super blij mee was. Via Marktplaats een super de luxe draagmand geregeld voor het ophalen en bij de Action een lieve krabpaal gekocht (de grotere komt er nog .. mevrouw vind deze volgens mij niet goed genoeg).

Noor is een wat oudere, rasechte Noorse Bos Kat. Ze is rood, heel fluffy en ontzettend lief. Ze is hier nu sinds zaterdag middag en ze is eigenlijk al best rustig nu! Ze ligt as we speak lekker op de bank te slapen en gaat af en toe eens een rondje in het huis of langs m’n huisgenoot en verder is het vooral dat we d’r moeten aaien wanneer het haar uit komt en wat haar zint gebeurt en de rest is jammer :j

Afbeelding

Afbeelding
(Vuiltjes uit haar oog zijn er ondertussen uit)

Afbeelding

Tja, katten en slapen :z

Regendans

Re: Noor, de Noorse Bos Kat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:51

Wat een knapperd <3 <3

Coole naam heeft ze <<)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:56

Naww wat een poppie zeg. <3

Noor, transformatie naar een kat gekregen? :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 20:59

Officieel heet ze ‘Narviks Miss Norway’ heb ik me laten vertellen .. Maar ik denk dat ze dan nog meer koninginnen trekjes krijgt :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:02

Wat een schatje!