) We hebben overal in huis gezocht en ook buiten op het erf in alle hoeken en gaatjes gekeken. Hij kan zich namelijk heel goed verstoppen. Maar zelfs met brokjes konden we hem niet vinden.
We zijn naar bed gegaan omdat hij er om 23 uur 's avonds nog niet was...
De volgende dag hebben we hooi gegeven. Daarna zijn we gelijk weer gaan zoeken want Garfield was er nog steeds niet
Toen gingen we verder dan ons erf zoeken. We zitten midden in het bos dus gingen een rondje lopen. We liepen in het bos toen we opeens heel hard gemauw hoorden. We moesten echt het bos in en van het pad af. Daar zat Garfield 10 meter hoog

Met onze ladder ging het niet lukken en zelfs met brokjes kwam die niet naar beneden.
Gelijk de brandweer gebeld maar kat zat nog niet 12 uur in de boom dus we moesten maar in de namiddag terugbellen.
Rond half 3 weer gebeld en een kwartiertje later kwam de brandweer. Met 2 grote brandweerauto's en 12 stoere brandweermannen
Ik vroeg waarom ze met zoveel waren omdat het maar om een kat in de boom ging.
"Omdat we toch niets te doen hebben en dit ons zondagmiddaguitje is. Hebben we gelijk weer een wandeling door het bos gemaakt", zei een brandweerman tegen mij

Brandweermannen konden niet met touwen de boom inklimmen omdat er geen sterke takken in hingen. Toen moesten ze het maar met de brandslang doen
Keek mn pleegmoeder aan en vroegen of het wel verstandig was. Maar meneer vond van wel omdat het toch allemaal mosgrond was
Arme kat 
Dusja. Toen kreeg je dit tafereel:

T'duurde 10 seconden en toen vloog de kat letterlijk naar beneden en kwam gelukkig goed op zijn pootjes terecht. Kat is heel snel naar binnen gerend dus we hebben de brandweer vriendelijk bedankt en zijn toen weer naar binnen gegaan.
Kat was zeiknat dus die hebben we even lekker afgedroogd.
Zo weer een heel verhaal maar ik vond het leuk om even te delen
Of vielen ze buiten jouw doelgroep?
(hopen dat ze dan niet opgepiept worden voor de andere kant van het gebied)...