We hebben onze lieve hond, die we al meer dan 12 jaar hadden, in moeten laten slapen..
Jarod is altijd een ontzettend lieve, doch stront eigenwijze hond geweest waar we ontzettend van hebben genoten

Hij werd de laatste tijd erg doof, je werd wel altijd blij opgewacht als je thuis kwam, alleen als je via de achterdeur thuis kwam stond meneer regelmatig bij de voordeur of andersom
Voor zijn 13 jaar zag hij er nog super uit, zeker de laatste tijd hoorden we vaak dat hij er zo goed uit zag

Helaas bleek dat het van binnen toch minder goed was..
Zaterdagochtend leek alles nog helemaal goed, ik heb hem uit gelaten en ben naar mijn werk gegaan.
's middags kreeg ik een whatsappje van mijn moeder, de hond was misselijk en had duidelijk pijn, ze was naar de DA geweest en daar had hij morfine gehad, wat er precies aan de hand was kon de DA ook niet verklaren..
Toen ik 's avonds thuis kwam zag ik alleen een hoopje hond op de vloer liggen, hij lag helemaal stijf van de pijn en kon zich amper bewegen..
De beslissing gemaakt om de DA weer te bellen want zoveel pijn door de morfine heen, dat kon niet goed zijn..
En ja, toen we bij de DA aankwamen zei hij ook dat Jarod wel erg verslechterd was in die korte tijd..
We hebben besloten een echo en een foto te laten maken en daar zijn we erg van geschrokken..
Hij bleek een grote tumor te hebben en meerde kleintjes, en door de tumoren heeft hij buikvliesontsteking gekregen.
Ja, en dan moet je beslissen wat je wil doen..
Wij wilden Jarod niet langer laten lijden en hebben dan ook besloten hem meteen in te laten slapen, zodat hij geen pijn meer zou hebben..
We zijn er echt kapot van, 31 januari zou hij al 14 zijn geworden en hij was nog zo super gezond, dachten we...
Het is ontzettend snel gegaan en we kunnen het nog steeds niet bevatten..
Dag grote vriend van me, we missen je zo gruwelijk erg!
31-01-2001 - 01-11-2014†
Al deze foto's zijn van vorig jaar en dit jaar

Samen met mijn broertje

Sterkte met je verlies. 13 is een behoorlijke leeftijd, maar dat maakt de pijn van het verlies niet minder erg.

)