Sinds maandag is mijn kind, mijn baby, mijn lieve poezekind vermist. Ze komt elk uurtje thuis.. ze haalt ons op bij de auto als we uit het werk komen. Ze is hier op bokt, live geboren, veel bokkers hebben de bevalling mee mogen maken live via de webcam. Zij is de enige die ik heb gehouden. En nu. Enkele jaren later, onze meest knuffelige schat is van de aardbodem verdwenen..
Maandagmiddag voor het laatst gezien, mijn moeder ging naar het werk, en daarna is poek niet meer thuis gekomen.. De dierenambulance is op de hoogte, zodra ze gevonden wordt dead or alive weten wij het. Alle asiels in de omgeving, alle dierenartsen zijn op de hoogte. Flyers hangen overal, en het hele dorp heeft een briefje gekregen of ze even in de schuur willen kijken. Lieve reacties terug gehad dat ze naar haar uit zouden kijken als ze gingen lopen met de hond enz. Langs alle wegen/sloten/bosjes gekeken. Het is hier niet zo groot en vrij overzichtelijk, als ze aangereden zou zijn, dan zouden we haar wel vinden. Ze staat ook al op amivedi, websites van de asiels en dierenbescherming en de dierenambu, ook op marktplaats en nog wat sites.. Volgende week komt ze in de krant..
Ik moet het even van mij afschrijven. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het met de zoektocht staat.. En wie weet heeft iemand van jullie tips wat ik nog kan proberen..
Even wat notes :
Naam: Poekie
Jaar of 4 oud.
Poes, gesteriliseerd
Zwart witje, witte sokjes, borst, kin en buik. Ook witte snorharen.
Beetje fatsig, maar dat kan er nu al af zijn.
Vermist : Luxwoude
Sinds : 27 oktober
Maar ik wil eerst even kijken naar dat nieuwe systeem met gps tracking system erin. Ze gaat iig even niet naar buiten.