Dode kat gevonden in Voorthuizen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Dode kat gevonden in Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:44

Hallo,,
Toen wij terug reden van huis zagen we op de weg een kat liggen. Hij was overreden, en lag dus gewoon nog midden op straat op een 80 weg. Dus wij zijn toen gestopt, wat ik vond het verschrikkelijk om hem/haar te laten liggen. Daarom heb ik hem in de berm gelegd. Nu denk ik dus dat er mensen zijn die hem/haar zoeken, dus ik heb gevraagd aan mijn zus om op Facebook te zetten waar hij ligt. Het was een grijze poes/kater met zwarte strepen. Het was aan de Appeldoornse straat, en ik heb even op google maps gekeken waar ik hem ongeveer heb neer gelegd:

Afbeelding

Weet iemand waar ik dit nog meer zou kunnen delen, of weet iemand misschien wie de eigenaren zijn? Ik zou het sneu vinden als die niet gevonden zouden worden

ANightAway

Re: Dode kat gevonden in Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:45

Dierenambulance bellen. Die komen hem dan ophalen en gaan op zoek naar het baasje

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:46

Hier kun je inderdaad de dierenambulance voor bellen :j
Netjes dat je 'm van de weg hebt gehaald +:)+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:50

Idd dierenambulance bellen en zeker netjes van je dat je hem van de weg hebt gehaald. De mensen van de dierenambulance kunnen kijken of het dier misschien gechipt is en dan is de eigenaar snel gevonden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:51

Zou ik dat deze kunnen bellen :
http://www.dierenambulancenijkerk.nl/nieuws.html
?

Er staat alleen dat na 19.00 niet gebeld kan worden, alleen spoedeisende, maar diertje is er toch niet meer en ik denk(hoop) dat er vannacht niks ermee gebeurt, dus zou ik dan gewoon morgen kunnen bellen om te melden waar hij ligt, en dan komen hun hem ophalen?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:56

Ik heb laatst een kat langs de weg gevonden en deze zelf meegenomen, bij de dierenarts afgegeven en deze hebben toen de chip gecontroleerd. Later zag ik diezelfde kat op facebook bij de dierenambulance voorbij komen opzoek naar de eigenaar.

Als ik jou was zou ik wel even checken of hij er nog ligt voor je morgen de dierenarts of dierenambulance belt! Straks rijden ze voor niets..

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:57

:j je kan het sowieso proberen toch
Gewoon uitleggen wat de situatie was en dat je gister dus niet meer kon bellen omdat je vond dat het niet spoedeisend was (daar zullen ze alleen maar begrip voor hebben)
Mocht de kat er niet meer liggen heb jij in elk geval je best gedaan.

Of de TS nou voor niets rijd of de dierenambulance... maakt imo niks uit toch?
Dierenambulance kan er alleen direct wat mee als het er nog ligt.
Ts moet weer allerlei dingen regelen terwijl ze al netjes heeft gehandeld, maar door het tijdstip niet direct de dierenambu kon inschakelen.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:32

op amevedi aanmelden !

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:47

Is het gelukt?

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:51

Ik heb je een pb gestuurd!
Vandaag op FB een oproep voorbij zien komen. Is wel 25km van jullie vindplaats maar eigenlijk alleen maar via een rechte weg en die is al 3 a 4 dagen vermist .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:31

Ik heb vannochtend de dierenambulance gebelt, en die zeiden dat ze hem waarschijnlijk vandaag zouden ophalen. Ik was vannavond op mijn werk , en heb hem niet zien liggen, dus ik ga er vanuit dat hij opgehaald is!