Sinds kort heb ik een erg lieve en leuke kater, echt een schat van een beest!
Alleen hij heeft een enorme voernijd, de andere katten mogen niet in zijn buurt komen als hij iets van eten heeft, dan word agressief en begint hij te grommen.
Ook schrokt hij snel alles in 5 minuten op zodat hij het eten van de andere katten kan stelen, nu is dit niet het grootste probleem, aangezien we hem vaak apart zetten van de rest zodat zij ook rustig hun eten op kunnen eten, maar hij blijft toch nog alles op schrokken.
En een half uur later staat hij alweer te schooien om nieuw eten (dit geven wij uiteraard niet, maar het is bloed irritant als er de rest van de dag een kat loopt te zeuren)
Er staat ook altijd nog onbeperkt aan brokjes, maar dit eet hij dan weer niet!
Nu ben ik ook erg bang dat hij dalijk iets eet wat hij niet kan hebben en dat hij dalijk dood op zijn rugje ligt! Hij eet ook alles wat los en vast zit, we moeten etensresten ook meteen weg zetten anders is alles al op voor we het in de gaten hebben (en dit is erg lastig aangezien we in een studentenhuis wonen).
En ik zie hem ook steeds dikker en dikker worden, ondanks dat hij nog maar een paar maanden is, heeft hij al een enorme hangbuik!
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben gehad, en hoe zou dit goed te verhelpen zijn, voor mijn kat iets verkeerds eet of modder vet is geworden?