Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En dan zou je de hardloop-bandjes met de led-lichtjes eventueel nog daar op vast kunnen maken. Zelf doe ik er eentje om de nek, dat is bij mijn hond gelukkig goed zichtbaar.
Kreeg laatst van een dinnetje een mooie lichtgevende halsband, die moeten we nog uitproberen.. Komt bij Ali vandaan uit China 
Chrlooott schreef:Bij ons in de paardenwinkel binnenkort komt er iets nieuw, iets dat uit Zweden komt. Een reflectiespray, je kan dat dan op je paard spuiten en bij tegenlicht reflecteert dit! (In Zweden wordt dit gebruikt op het gewei van rendieren voor als ze onverwacht over het straat gaan). Je kan het erna gewoon eraf borstelen
Miepie77 schreef:heb de hardloopbandjes, ziet er goed uit, ben benieuwd hoe lang ze meegaan
die spray lijkt me eerlijk gezegd niets, dan zie je ze te laat en moet ik het er elke avond op doen
KimD schreef:Ik ben niet tevreden met alles wat niet voor de hond bestemd is. Die niet hondendingetjes raakt hij op de een of andere manier kwijt. Nu loopt Guinness met zijn eigen zaklamp, maar heb dus nu deze besteld.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/zelf ... -halsband/

Chrlooott schreef:Miepie77 schreef:heb de hardloopbandjes, ziet er goed uit, ben benieuwd hoe lang ze meegaan
die spray lijkt me eerlijk gezegd niets, dan zie je ze te laat en moet ik het er elke avond op doen
Ik vond het eerlijk gezegd ook maar niets, maar hij heeft me paar foto's laten zien. Het probleem is dat er in de maat van mijn paard bijna geen fluoriscerende uitrijdekens zijn! De meeste gaan maar tot 195cm..
magda_90 schreef:KimD schreef:Ik ben niet tevreden met alles wat niet voor de hond bestemd is. Die niet hondendingetjes raakt hij op de een of andere manier kwijt. Nu loopt Guinness met zijn eigen zaklamp, maar heb dus nu deze besteld.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/zelf ... -halsband/
Eindelijk, door jou dé halsband gevonden waar ik naar op zoek was.
Hetzelfde dilemma als TS hier namelijk. Maar dan zonder de dijk.