Ben jij die honden eigenaar waar alleen het beste goed genoeg is voor je trouwe viervoeter? Ik heb een enquête gemaakt met betrekking tot honden en voeding. Voor paarden is voeding over het algemeen een stuk makkelijker dan voor honden. Om meer inzicht te krijgen in hondenvoeding, snacks en speeltjes heb ik een marktonderzoek uitgezet.
Zouden jullie hem willen invullen? Het zou mij ontzettend helpen!
Hier ook ingevuld. Ik vond het wel lastig omdat mijn hond renske (vers) krijgt. Wel natvoer, maar niet de standaard blik of paté. Eigenlijk is het een gestoomd kvv.
Ingevuld! Ik had alleen zelf de laatste vraag (uitslag per mail) niet verplicht gemaakt. Daar moet nu iets ingevuld worden voor je kunt verzenden.
Reusje0504
Geplaatst: 29-10-14 09:26
Gedaan! Alleen de vraag welk type snack vind uw hond het lekkerst vond ik een beetje lastig. Een beloningssnack is hij heel blij mee omdat hij iets goeds heeft gedaan en daarvoor wordt beloond. Het maakt hem dan niet uit wat de beloning is. Maar ik heb gewoon beloningssnack ingevuld
Ik heb 'm ook ingevuld, al zat ik ook met de snacks, want beloningssnoepjes zie ik dus niet als snacks. Die krijgt ie door de hele dag door met trainen en dingen doen, en da's een belóning. Een snack krijgt ie zo af en toe gewoon "zomaar"..