Ik ben Noa en ik zoek een beetje afwisseling met mijn hond.
Training nemen in bijv agility staat op mn lijstje maar voorlopig gaat dit met school niet lukken. (En 2/3 keer per week paardrijden)
Dus, ik ben op zoek naar leuke kunstjes oid om te doen met Wolf. (Zo heet ie
)Wolf is een Duitse Herder van 4,5 jaar jong, hij is leergierig en pikt dingen snel op. Maar zonder snoepje heeft hij er niet erg veel zin in
Ik spring met hem voor de lol maar dit vind ik vrij saai aangezien hij het commando kent en om hem heel hoog te laten springen is ook niet goed, veel te slecht voor zijn heupen. Wolf kent zit, poot, high five, af, rol om, hop (springen), onder (kruipen), hoog (omhoog springen naar een snoepje) en nog een paar waar ik zo snel niet op kom.
Frisbee's bijt hij kapot.
Nouja ik hoop dat jullie nog leuke dingetjes weten om te doen met hem, nogmaals naar een hondenschool voor cursussen is niet wat ik bedoel maar echt iets wat je thuis (of buiten) kan doen. Het hoeven dus ook niet alleen maar kunstjes te zijn maar bijvoorbeeld zijn voer op een grappige manier even ofzo kan ook. (Ik geef hem als snoepjes kattenbrokjes (we hebben ook 3 katten) en soms zijn gewone voer)
Groetjes Noa en pootje van Wolf!

(ik geef hem trouwens altijd met de andere hand snoepjes)