Kon hier nog niet echt een zinnig antwoord op mijn vraag vinden via de zoekfunctie, vandaar de vraag.
Ik heb een lieve poes van dik anderhalf. Half Main Coon half HTK. Ik zou graag volgend jaar 1 nestje met haar fokken (Ik hoef hier absoluut geen reacties op, ik weet het
daarna wordt ze gesteriliseerd ). Helaas met haar krolsheid plast ze heel het huis onder. Tussen de krolsheden door helemaal niet! Omdat ik dus volgend jaar mei een nestje wil, willen we die tijd overbruggen, want mijn vader wordt er helemaal tureluurs van
begrijpelijk De kattenpil veroorzaakt kanker en gezwellen. Nou word er gezegd als je een korte periode doet heb je hier weinig tot geen kans op. Het zou dus voor in principe 6 maanden zijn. Doen we Suprelorin kan die verschillend van 6 maanden tot 24 maanden werken. Aangezien ik het nestje graag volgend jaar wil.. Wat is wijsheid?
Stel de kattenpil is écht zo slecht ga ik 'm daar niet aan doen en wacht ik maar tot de Suprelorin is uitgewerkt.
Dan ook nog; ze is een kleine 3 kilo, hoe zal dat verlopen met suprelorin? Aangezien dat normaal aan honden wordt gegeven.
Zal het er nogmaals bij zetten voor de katten nestjes bestrijders, na dit nestje wordt ze gesteriliseerd.
Dankje!