Verder keffen hun honden als een malle, zal wel bij het ras sheltie horen. Ze werken beide ( schoon ma en pa ) op een honden club. Hij is trainer. Maar als je naar hun eigen honden kijkt... ze hebben echt 0,0 manieren. Als je niet op let loopt hun jongste hond Jazz zo over tafel, zit op je stoel of grijpt zo wat van je bord af. Zaterdag is pizza dag en dan eten we pizza voor de tv ( heerlijk gezond
) dan kan je niet je bord op het salon tafel zetten om bijv een glas water op te halen want dan is je pizza weg. Het is zelfs zo erg dat ze om je heen staan te schooien en zelfs een poot in je bord proberen te krijgen om je bord naar beneden te trekken. Verder kan je niet normaal met de honden wandelen. Als we een andere hond tegen komen dan wil mijn vriend al omlopen omdat hij geen 'problemen' wil. En ik heb dan zo iets van, stel je niet aan. Deze honden doen niets. Jazz is bang voor andere honden. Ze zeggen alleen voor grote honden maar laatst kwamen we een klein hondje tegen en daar ging ze ook als een gek tegen te keer terwijl ze zich verstopte achter mijn benen. Ik loop dan gewoon door alsof er niets aan de hand is. Ze zijn om de reden dat Jazz bang is voor honden gestopt met de puppy cursus... maar dat is toch juist een reden om door te gaan?
Nu is die hond loops en er ligt overal bloed door de kamer heen. Wat ik walgelijk vind want die hond gaat ook gewoon op de bank en smeert de kussens onder. Maar mijn schoonmoeder gaat wel zitten klagen dat het zo'n smeerboel is maar doet de hond geen broekje aan of stellariseert ( schrijf het verkeerd ) de hond niet. Ze willen alleen teefjes om mee te fokken. Daarom hebben ze dus ook weer een nieuw hondje genomen na dat de andere hond puppy's heeft gekregen die geboren moesten worden met keizersnee.
Uch ik moet gewoon even mijn frustratie kwijt. Tips mogen. Maar er valt toch weinig aan te veranderen. Het zijn mijn honden niet. En mijn schoon moeder weet zelf alles zo goed die wil toch geen raad van anderen. Ik erger me er gewoon dood aan -_-
eventueel nog een loopsheidbroekje en poets doeken
Een van de redenen dat ik weinig daar in huis doen omdat ze het toch zelf wil doen.
Het is toch haar huis? Vind je het dan gek dat ze het zelf wil doen?
en vooral als je vraagt of iemand een tip heeft hoe ik er mee om kan gaan.