Binnenkort komen er 2 konijnen bij ons in huis. Mijn vriend en ik wonen pas samen en zijn beide dieren gek. Wij zijn voor het samen wonen altijd met een hond opgevoed en groot gebracht. Nu wonen we samen maar er mag geen hond of kat. Nu hebben wij besloten om 2 konijnen te nemen. Omdat het erg leeg is in huis en we missen wat. We hebben beide vroeger konijnen gehad. Ook ik weet vrij veel van konijnen en vanavond hebben wij soort info avond bij een konijnen fokker van Franse hangoren club Nederland. Vriendlief wil een Franse hangoor en ik een normaal formaat konijn. Die vrouw gaat ons helpen met zoeken naar de juiste match
Nu was mijn vraag, wie heeft er ook konijnen binnen? Wat is jullie hok/kooi afmetingen ?
Misschien hebben jullie leuke foto's. Natuurlijk vragen wij dit ook aan hun maar was benieuwd wat jullie bokkers voor konijnen hebben en hoe ze binnen zitten.
in het weekend zitten ze vaak alleen, alleen hebben dan genoeg dingen om zich mee te vermaken. het is niet de ideale situatie natuurlijk, maar ze vermaken zich prima en ze zijn heel vrolijk
. 1 binnen & 1 buiten
! Ik merk wel dat ze het binnen leuker vindt! Als ik mijn vinger door de tralies stop rent ze meteen naar me toe
! Buiten is ze nog een beetje bang
. Ik moet elke dag wel wat houtsnippers er uit halen en weer nieuwe erin doen want het gaat wel snel stinken!