Voor mijn konijnen en katten ben ik opzoek naar minimaal 2 reismandjes / transportboxen. Ik vind ze bij de meeste dierenwinkels redelijk aan de prijs omdat ik er sowieso eigenlijk 2 nodig ben.
Heeft er iemand ervaring met de reisboxen van de Action? Zijn ze stevig en hoe werken de deurtjes? Blijft het deurtje aan 1 kant vast zitten of gaan deze er helemaal uit?
Inoterry
Geplaatst: 20-10-14 14:51
Ik heb toevallig de mijne dit weekend in elkaar gezet maar nog niet gebruikt. Het deurtje blijft er aan 1 kant in zitten. Daardoor vind ik de opening wel iets aan de smalle kant. Het afsluitsysteem van het deurtje is ook niet echt praktisch, 2 losse pennetjes die je er voor moet schuiven. Verder heb ik wel de indruk dat hij stevig is. Als ik er vaker gebruik van zou moeten maken dan nu het geval zou ik persoonlijk voor een duurder, handiger model kiezen maar ik zou hem alleen af en toe voor de konijnen gebruiken en daar vind ik deze goed genoeg voor.
Ben zelf ook erg tevreden over zooplus. Maar ben ze niet vaak nodig eigenlijk. Nu eigenlijk wat vaker, mn konijnen worden straks gekoppeld. Mn katertje gecastreerd en mn poes moet weer geënt worden. Verder is het dus jaarlijks de entingen en als er iets aan de hand is.
Maar moet voor 1 van mn konijnem wel een hebben die snel dicht kan. Hij heeft het niet zo op die dingen haha.
Saaams
Geplaatst: 20-10-14 15:23
Marktplaats? Die van de action lijken mij niet stevig voor katten..
Laatst bijgewerkt door Saaams op 20-10-14 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ook zo'n reismand van de action. Ik gebruik deZe vrij veel omdat mijn kat elk weekend meegaat naar mijn vriendin. Het mechanisme van het deurtje is niet heel handig maar prima te doen. Opening is idd niet heel groot, nu is mijn kat nog jong (5 maand) dus past ie er voorlopig nog makkelijk door maar geen idee hoe dat straks gaat.
Vind het een prima mandje, zeker voor dat geld. Ondanks t ongemak van t deurtje zal ik echt geen duurdere kopen.