waar leuk (boomertje) vandaan halen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

waar leuk (boomertje) vandaan halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-14 09:12

Voor mijn moeder ben ik hard op zoek naar een leuk, sterk, klein hondje. Met klein bedoel ik maximaal 10/12 kg en zo'n 30/40 cm hoog. Liefst weinig verharend, trimmen is geen probleem
Ik hou al tijden mp in de gaten, maar tref alleen dure raahonden, honden uit het buitenland of broodfok.

weten jullie waar ik een betrouwbaar adres kan vinden? Voor een pup of herplaatser?

Fanny_1988

Re: waar leuk (boomertje) vandaan halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:21

Hoi. Ik heb iemand in mijn 6tal die professioneel honden fokt. Het is bij de mariskahoeve. Even googlen. Het is een manegebedrijf maar hebben ook een hondenkennel. Waar ze ook boomers fokt. Maar ook rashonden. Zoals ik kon horen is ze bezig om goede gezonde honden te fokken. Misschien kun je er iets mee. Succes!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-14 09:24

Ik zal googlen, maar wellicht hebben we een hondje gevonden bij een bokker!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:28

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-14 09:33

Die had Ik inderdaad gezien. Nog meer op die site trouwens. Maar deze heeft een gedragsprobleem. Hij valt uit naar andere honden

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:35

Fanny_1988 schreef:
Hoi. Ik heb iemand in mijn 6tal die professioneel honden fokt. Het is bij de mariskahoeve. Even googlen. Het is een manegebedrijf maar hebben ook een hondenkennel. Waar ze ook boomers fokt. Maar ook rashonden. Zoals ik kon horen is ze bezig om goede gezonde honden te fokken. Misschien kun je er iets mee. Succes!

Je kan geen rashonden en boomers in 1 kennel fokken. Ieder geval niet met stamboom.

Elke rasvereniging heeft ook herplaatsers via de club. Dus als ze een bepaald ras leuk vind kan je ook daar informeren.