Vanochtend kwamen we echter beneden en na het eerste rondje lopen vertelde mijn man bezorgd dat hij alleen maar liep te kuchen en kokhlzen. Binnen vond ik hem wat benauwder, veel hijgen, maar wel blij en enthousiast. Omdat hij op dit moment met een volle teef zit (als wij er zijn, anders gescheiden, hij is ook niet geholpen namelijk) hadden we ook het idee dat hij misschien wat van slag was door de hormonen.
Het valt ons echter vanavond weer op nu we thuis komen en hij enthousiast is dat hij ontzettend loopt te kuchen e.d. Ik vermoed dus kennelhoest na de enting. Andere hond heeft nergens last van tot zover.
Op dit moment hijgt hij veel, is rusteloos, maar wel blij (komt steeds vragen om te spelen, drinkt goed, wil knuffelen, enz.)
Omdat onbehandelde ernstige kennelhoest problemen op kan leveren wil ik er zeker niet te laat bij zijn. Wanneer gaan jullie bellen? Is dit iets om morgen over te bellen voor overleg? Of kan dit prima wachten tot maandag of dinsdag?
Hij krijgt nu wat meer rust, we lopen op een tuigje om zijn nek niet te irriteren en houden hem in de gaten

)