Het is inmiddels alweer 3 weken geleden dat ik samen met Iejoor mijn ezel op de Internationale Ezeldag in Baarle-Nassau stond.
Wij waren uitgenodigd om uitleg te geven over clickertraining, en ook dat je er andere problemen mee kunt oplossen ipv alleen maar kunstjes aanleren. Máár die kunstjes hebben wij natuurlijk ook wel laten zien
Echt foto's van de kunstjes heb ik niet, maar wel gewoon lekker wat sfeer(kus)foto's, en die wil ik dus graag met julle delen.
Er waren die dag verschillende demonstraties, van hoefsmid Leon van Zoggel en ook paardentandarts Marcel Michielsen, de dierenpolitie is ook nog geweest om verschillende dingen uit te leggen.
Wij werden ook gewoon opgehaald en thuisgebracht met de trailer van de Ezelshoeve, wat heel handig was omdat wij zelf geen trailer/trekhaak hebben helaas
Binnenkort krijg ik waarschijnlijk ook tijdelijk een pleegezeltje van de Ezelshoeve, bijvoorbeeld een ezeltje die extra aandacht nodig heeft, gedragsproblemen e.d.
Hij/zij komt dan bij mij op de wei te staan samen met Iejoor en Winnie mijn Pinto.
Maar nu de foto's!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Hoefsmid Leon van Zoggel

9. Hoefsmid Leon van Zoggel

10.

11. Paardentandarts Marcel Michielsen

12.

13. Foto van een deel van het terrein met een drone gemaakt.
Heerlijk die ezel humor