Heel fijn *ahum*, de desbetreffende kliniek waar mijn kat is geopereerd heeft nooit wat gezegd over of deze pennen er uit moesten ja of nee. En nu zou een ''normaal'' persoon natuurlijk gewoon ff opbellen maar ik durf dat dus niet door de geweldige negatieve ervaring die ik heb opgelopen bij deze kliniek. De orthopeed die mijn kat heeft geopereerd zei namelijk dat ik een slechte eigenaar was en een krent omdat ik weigerde voor de 2e operatie te betalen (omdat ik vind dat hij schuld geeft, hij heeft immers de pen/schroef niet goed geplaatst).
Ook heeft mijn kat na de operatie darmproblemen ontwikkeld, hij heeft zeer gevoelige darmen gekregen. Ik voerde hem gewoon supermarkt brokken maar na de operatie kreeg hij er constante diarree van, ik heb toen 3 verschillende merken kwaliteit voer geprobeerd (lokale dierenwinkel eigen merk, Prins, Almodore). Nu groeit 't geld me niet op de rug (wajong uitkering) en ben ik opzoek gegaan naar een goedkopere oplossing voor de kwaliteit brokken, en die dacht ik gevonden te hebben. 12kg voor €45, het is even veel geld in 1x maar ik doe er langer mee dus het compenseert de boel een beetje. Maar nu heeft meneer opeens wéér diarree, op aanraden van de dierenarts eerst ontwormt en toen ging het even goed maar nu begint het weer...
Dus puntje bij paaltje, ik ben een beetje moedeloos. Poezenbeest voelt zich duidelijk niet lekker, hij mauwt enorm veel. En dan niet het gezellige mauwen wat we normaal doen, hij praat namelijk graag, nee echt zeurend mauwen de hele dag door. Ik mag niet aan zijn buik zitten want dan bijt hij me, en hij bijt normaal gesproken nooit..
Heel verhaal, maar moet ff mn ei kwijt.. vraag me ook af of ik wel de juiste beslissingen voor hem heb gemaakt.
En verder, heeft iemand ervaringen met het merk Almo Nature Holistic? Want dit voer ik hem nu en dat ging goed tot ie 2 weken geleden er weer van aan de diarree ging.. (of misschien heeft ie een bacterie maar dat weet ik nog niet, heb morgen een afspraak bij de dierenarts)

Succes dus, hoop dat het niet zo'n pechvogel wordt als de mijne, want dan ben je nog wel even zoet