Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
carr_friesje schreef:*trekt harnas alvast weer aan voor de horde fakkels en hooivorken*
Strekken --> binnen een fractie van seconde gebeurt en ratje is hemelen voor ze er zelf erg in heeft.
DA --> In reisbakje doen, autorit, wachten bij de DA, vreemde omgeving, vervelende spuit in je kont..
Dus dan zou ik het wel weten.
rainbow8 schreef:Een paar jaar geleden vroeg mijn nichtje of ik haar rat uit haar lijden kon verlossen. Ik heb dit toen gedaan. Bij de staart beetgepakt en keihard tegen de hoek van de muur geramd en daarna de schop op de nek gezet en onthoofd. Dus of je doet het zelf of je gaat naar de DA, maar je laat zo'n beestje niet lijden.
Arrabel schreef:HeartOfHorse schreef:Dierenarts?
Je gaat zo'n beestje d'r nek toch niet breken...
Als je ziet hoe het gaat met inslapen dan ben ik voor strekken, dan is het in 1 keer gebeurd, dan kan je met al die injecties niet zeggen. Maar dat is niet mijn vraag. Moet ik de natuur zijn gang laten gaan of helpen?

LadyMadonna schreef:carr_friesje schreef:*trekt harnas alvast weer aan voor de horde fakkels en hooivorken*
Strekken --> binnen een fractie van seconde gebeurt en ratje is hemelen voor ze er zelf erg in heeft.
DA --> In reisbakje doen, autorit, wachten bij de DA, vreemde omgeving, vervelende spuit in je kont..
Dus dan zou ik het wel weten.
Maar dan moet je dus wel héél goed weten wat je doet
carr_friesje schreef:Nou zeg...
Zo krijg je dus al die dierenliefhebbers op de achterbenen en is iedereen zo tegen zelf uit lijden verlossen.
Beetje genuanceerder beschrijven mag wel...