Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aisie schreef:Tja dan wordt het lastig. Is het echt zoveel moeite om het beestje op te pakken en binnen te zetten? Ik heb heel veel vaste taken maar zou dit niet als taak willen opvatten om heel eerlijk te zijn. Maar misschien ligt dat wel aan mij. Konijn wegdoen is misschien een betere optie dan?
freespirit schreef:Ik weet niet hoe het zit met konijnen, maar ik heb wat kipjes die 's avonds zelf hun nachthok in gaan en een elektrisch schuifdeurtje met tijdklok of lichtsensor zorgt er voor dat ze veilig binnen zitten.
Misschien is dat een optie...mits de konijntjes zelf het nachthok opzoeken natuurlijk...
Murosch schreef:aisie schreef:Tja dan wordt het lastig. Is het echt zoveel moeite om het beestje op te pakken en binnen te zetten? Ik heb heel veel vaste taken maar zou dit niet als taak willen opvatten om heel eerlijk te zijn. Maar misschien ligt dat wel aan mij. Konijn wegdoen is misschien een betere optie dan?
Beetje jammer dat er meteen weer zo makkelijk wordt geoordeeld.. Misschien kun jij inderdaad niet voor iemand anders bepalen wat een lastige taak is en wat niet nee.. Pluto blijft niet alleen dus zouden het twee beestjes oppakken en neerzetten betekenen elke avond. Klein klusje voor jou en mij misschien, maar mijn man is chronisch ziek en zoals ik zei doet hij al zoveel. Wanneer hij dan eerlijk aangeeft dat het zo genoeg is en dat hij nog meer klusjes niet ziet zitten, wie zijn wij dan om daarover te oordelen?