Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urion schreef:Is het zo gebruikelijk om er maar een weg te doen? Verbaas me even. Als je dat over een hond zegt wordt je hier normaliter aangevallen.
Beter weg doen dan dat er slachtoffers vallen. Nog beter was als je je van te voren had ingelezen.

Urion schreef:Inmiddels staat de extra kooi er maar sinds die ene keer is het niet meer voor gevallen. Ik ben hele dagen thuis dus ik zou het weten als het wel zo was. Kan het zijn dat het niet direct hormonen waren maar gewoon dominantie of spelen? Ik vind het nu rot om ze uit elkaar te halen, ze liggen nog steeds heel de dag samen. Op de dag lopen ze los in een lege kamer en ook dan zoeken ze nog warmte op bij elkaar.
Wel gaan we van de week een afspraak maken voor castratie. Onze hond gaat ook gelijk dus dan maar 1 keer de kosten ipv drie keer apart. Heb wel besloten om pas te gaan koppelen met vrouwen volgend jaar voorjaar. Dan krijgen ze een buiten verblijf en aan de hand van de situatie worden het eventueel twee verblijven. Nu is het even geen doen, over drie maanden moet ik bevallen en we zijn nog aan het klussen. De konijnen waren een verhaaltje hormonen van mij..maar ze zijn wel leuk hoor haha.
Als ze af en toe wat achter elkaar aan lopen maar verder veel naast elkaar liggen klinkt het inderdaad niet dat je ze uit elkaar moet halen, maar houdt het wel goed in de gaten! Als het 's nachts mis gaat ben je er niet op tijd bij en dat is hetgeen wat ik altijd een beetje eng vindt. (zelf zo'n ervaring). Goed dat je ze sowieso laat castreren. Urion schreef:O daar heb ik nog niet aan gedacht. Ze zijn nog niet gecastreerd. Mocht het helpen wil ik dat wel laten doen.
Ik doe ze niet weg dus dan zou ik twee voedsters erbij moeten nemen en dan nog de vraag gaat het samen. Dat bedoel ik met 10 konijnen.
.