Mijn valkparkietje vloog net weg toen wij thuis kwamen! mijn vader had hem los en toen ik en me zusje achterom kwamen was hij al naar buiten gevlogen voor dat papa ons kon waarschuwen
Hij is mijn vriendje en ik mis hem nu al..
Ik heb al
- flyers op gehangen
- op amivedi gemeld
- facebook gedeeld
- en nu dus bokt
Wie weet wat ik nog kan doen en wil even mee kijken of je mijn kereltje rond ziet vliegen! Het is zo koud buiten en wil hem graag snel weer thuis hebben!
De kleine vent waar het om gaat!
. Hij is inderdaad twee keer weggevlogen, de eerste keer ging hij achter mijn vader aan naar buiten (Hij wilde landen maar gleed van zijn jas af), is toen op het dak van een ander huis gaan zitten en toen hebben we hem met woordjes die hij kent en zelf ook zegt naar ons toe gelokt. Daarna de kooi erbij gehouden en is hij er vanzelf ingevlogen. De andere keer is hij door het raam naar buiten gevlogen en is hij in een boom gaan zitten, weer hebben we hem geroepen en is hij aan komen vliegen als een hondje die zijn baas hoort. Ik heb hem toen vast gepakt en mee naar binnen genomen. Omdat we hem thuis veel naar ons toe roepen als we eten voor hem hebben oid komt hij aangevlogen als je zijn naam roept, dit is écht zijn redding geweest
. Fiets eens rond in de buurt en maak de geluiden die je altijd maakt, wie weet geeft hij antwoord/roept hij het woordje ook en dan weet je in ieder geval waar hij is en kun je hem vangen. Succes en veel sterkte!