Ik vroeg me af of er interesse is in een cavia topic?

Ik ben ontzettend benieuwd naar cavia-houdend bokt! Wat voor caafjes heb je? Hoeveel heb je er? Hoe hou je ze?
Misschien leuk voor tips, of om gewoon te kletsen over deze leuke, maffe diertjes....

Ik zal beginnen met die van mij:
Fred, beertje, gladhaar, +/- 1 jaar oud:

Ed, beertje, gladhaar, +/- 1 jaar oud:

Woezel, beertje, US teddy, +/- 4 maanden oud:

Pip, beertje, borstel, +/- 4 maanden oud:

Fred&Ed zijn gered van slangevoer, en Woezel&Pip zijn aangekocht bij een fokker.

Eerst zaten ze met zijn 4tjes in mijn ren buiten, maar Ed die vreet de rest op, dus daarvoor ben ik nu op zoek naar een nieuwe partner
Ze zitten nu in een provisorische ren, want de tuin gaat nog verbouwd worden naar een cavia walhalla

Ik ben wel benieuwd naar jullie verhalen en foto's

Leuke namen! 2x2 is een mooie ruime kooi zeg! 
Ze zijn zooo leuk 
) Toen er eentje dood ging hebben we twee vrouwtjes gekocht, in eerste instantie zou die van mij dan gedekt worden door mijn mannetje omdat het allebei sheltie's waren en we zo graag een nestje wilden... maar ik vond het sielugh voor mijn cavia (was een jaar of 11
Dat was echt mijn eerste écht eigen cavia en die lag echt altijd bij mij, ze was zo lief... Opzich redelijk af kunnen sluiten maar nu zit ik op een dieren opleiding waar ze ook sheltie's hebben en nou heb ik het toch wel weer te pakken gekregen
) maar ze is wel leuk 

en ja ze staat hier nogal vreemd op