Wij hebben een pup van ongv. 5 mnd waar ik graag mee zou willen trainen..
Graag ervaringen
Waar wel en waar niet heen? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waar wel en waar niet heen? maj0 schreef:Dat ligt er aan op welke manier je wilt trainen.
Wil je trainen uit eem vertrouwingsband met samenwerking met je hondje
of wil je meer de kant op van ik ben de baas en de hond moet ondergeschikt zijn.
o
Mocht je voor de eerste kiezen. Kijk dan eens na een hondenschool die met kalmerende signalen doet.
Weet niet precies maar misschien eens kijken bij hondenschool feedback maar weet niet of dat bij je in de buurt zit.
Vivian__ schreef:maj0 schreef:Dat ligt er aan op welke manier je wilt trainen.
Wil je trainen uit eem vertrouwingsband met samenwerking met je hondje
of wil je meer de kant op van ik ben de baas en de hond moet ondergeschikt zijn.
o
Mocht je voor de eerste kiezen. Kijk dan eens na een hondenschool die met kalmerende signalen doet.
Weet niet precies maar misschien eens kijken bij hondenschool feedback maar weet niet of dat bij je in de buurt zit.
Bedankt voor je reactie. Ik ben op zoek naar beide! Ze moet goed leren luisteren en ik wil een goede band met haar opbouwen...
Wel kan je, als je twijfelt, om raad vragen tussen verschillende hondenscholen die je bezocht hebt.