Goede puppy/jonge honden cursus?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brievenbus

Goede puppy/jonge honden cursus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 21:44

Wie weet in de buurt van Beverwijk een goede puppy/jonge honden school?
Wij hebben een pup van ongv. 5 mnd waar ik graag mee zou willen trainen..
Graag ervaringen :D Waar wel en waar niet heen?

Brievenbus

Re: Goede puppy/jonge honden cursus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 15:12

Anyone?

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:17

Dat ligt er aan op welke manier je wilt trainen.

Wil je trainen uit eem vertrouwingsband met samenwerking met je hondje

of wil je meer de kant op van ik ben de baas en de hond moet ondergeschikt zijn.

Mocht je voor de eerste kiezen. Kijk dan eens na een hondenschool die met kalmerende signalen doet.
Weet niet precies maar misschien eens kijken bij hondenschool feedback maar weet niet of dat bij je in de buurt zit.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 18:47

maj0 schreef:

of wil je meer de kant op van ik ben de baas en de hond moet ondergeschikt zijn.
o
Mocht je voor de eerste kiezen. Kijk dan eens na een hondenschool die met kalmerende signalen doet.
Weet niet precies maar misschien eens kijken bij hondenschool feedback maar weet niet of dat bij je in de buurt zit.

Bedankt voor je reactie. Ik ben op zoek naar beide! Ze moet goed leren luisteren en ik wil een goede band met haar opbouwen...

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:55

Vivian__ schreef:
maj0 schreef:

o

Bedankt voor je reactie. Ik ben op zoek naar beide! Ze moet goed leren luisteren en ik wil een goede band met haar opbouwen...

Weet je, door samen te werken en te ontdekken en te spelen bouw je een band op. Er zijn zoveel trainingsmethodes en nog meer interpretaties daarvan.

Je typt dat je pup nu 5 maanden is, heb je haar net? Als in een paar dagen of weken. Persoonlijk adviseer ik je om zelf langs te gaan bij een aantal hondenscholen. Want JIJ moet er een goed gevoel aan overhouden, jij gaat er trainen en niet wij ;) Wel kan je, als je twijfelt, om raad vragen tussen verschillende hondenscholen die je bezocht hebt.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:44

als je er een stukje voor wilt rijden (50 min) raad ik zeeeer sterk Liesbeth hoogendoorn aan, hondenschool Delphi in almere een top school!!

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:26

Dog talk, maar ik weet zo even niet precies waar die zit.
Hoe je de hond opvoedt, hangt denk ik ook van de hond zelf af, het karakter. Tenminste, daar ben ik zelf helaas net achter doordat ik van hondenschool gewisseld was..