Hallo, ik heb een hond van 8 maanden en sinds een tijdje heeft ze puisten in haar oor. Ik ben toen naar de DA geweest en die zij dat we een crèmepje moesten kopen, dat hebben we gedaan. Dat heb ik er heel lang opgesmeerd maar het is er alleen maar slechter op geworden, de puisten werden alleen maar groter.... Ik wil best nog een keer naar de DA gaan maar ik denk dat hij niet heel veel gaat veranderen.... Heeft iemand een hond die dit ook heeft of heeft gehad? Of weet iemand wat ik hier mee moet? Groetjes!
Terug naar de dierenarts, heeft ze ze alleen in haar oor? Mijn jonge hond had zo over zijn hele buik en borst en daarvoor speciale shampoo gekregen, dat wordt bij een oor natuurlijk moeilijk...misschien een andere zalf van de dierenarts proberen.
quartel
Geplaatst: 08-10-14 18:33
Je kan je DA ook eerst even bellen....misschien kan je dan zo een ander goedje ophalen. Zeker met de oren zou ik niet zomaar wat doen....oortjes zijn brose dingen
Laat je ouders (ik zie dat je 12 bent namelijk) terug gaan naar de dierenarts met de hond. Deze kan het beste bepalen welke behandeling er nu zal worden ingezet. Soms kunnen middelen niet de gewenste uitwerking hebben. Dan kan de dierenarts het beste bepalen wat er nu moet gebeuren.