Bobby (1/2 Brits Korthaar) omgetoverd tot een ware schootkat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Bobby (1/2 Brits Korthaar) omgetoverd tot een ware schootkat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 10:27

Zo, dat is een lange tijd geleden dat ik een topic heb gemaakt met foto's van mijn kat!

Bobby (Brits Korthaar x huistuinkeuken-kat) is nu 12 jaar en de eerste 10/11 jaar heeft hij echt nauwelijks op mijn schoot gelegen. Enkel heel soms eventjes als hij er zin in had, maar anders sprong ie er gewoon weer af xD Hij vond het leuker om geknuffeld te worden en geaaid, of om gewoon op het bureau te liggen oid.
De laatste 1 a 2 jaar is hij echter ineens veranderd in een ware schootkat :D Nouja vooral de laatste paar maanden. Ineens springt ie heel vaak op mijn schoot en kan er dan echt lang liggen. Erg gezellig, al komt het niet altijd op het juiste moment :+ Als ik net weg moet, als de deurbel gaat, of net als ik heel nodig naar de wc moet :7 Of dat hij er half afglijdt en ik hem maar de hele tijd tegen moet houden in de raarste houdingen, om hem niet op de grond te laten lazeren xD Maar toch is het wel heel erg leuk, zo'n kat op schoot :D
Hier wat leuke fotootjes van de laatste paar weken :P:

1.
Afbeelding
Zo lag ie echt een uur, terwijl ik gewoon tussen de visite zat in de woonkamer :+ Slaapt gewoon door het gepraat en gelach heen xD Mijn arm was echt gloedheet en moest daarna echt mijn armspieren weer los masseren haha

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding
Ligt blijkbaar ook lekker met je kop zo half op de leuning hangend

8.
Afbeelding
Hier gleed hij er telkens bijna af

Helaas ben ik alleen in het weekend thuis, dus hij grijpt wel altijd zijn kans als ik thuis ben :P
Ik kan geen leven zonder hem bedenken xD Ik mis hem doordeweeks al echt heel erg :7

BeeMed

Re: Bobby (1/2 Brits Korthaar) omgetoverd tot een ware schootkat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:38

Wat lief! <3 Dan is er misschien ook nog hoop cooe die van mij dat het ooit nog een schootkat wordt, moet ik alleen nog even wat jaartjes wachten :P

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:39

wat een mooie kat, ziet er echt een knuffelbeer uit! Hier merk ik ook dat ze bij het ouder worden meer contact lijken te zoeken en aanhankelijker worden :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:42

Mijne heeft dat ook hoor.. Moest eerst NIETS maar dan ook NIETS van mij weten en ineens nu mijn broer al 5 a 6 jaar uit huis is komt ze bij mij zeuren en slijmen en ken ook zo uren blijven liggen en mijne is nu 18

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 12:20

haha Knuffeldier, ja er is zeker nog hoop xD

En hij is ook echt een knuffelbeer, en heerlijk zacht xD Hij vindt het ook heerlijk om lekker geaaid te worden :P Ik vind dit veel leuker dan zo'n hele slanke, ranke kat xD

Maar kan indd, dat naarmate ze ouder worden, meer aanhankelijk worden! :P
Ik merk dat hij vooral naar mij toe trekt als ik alleen thuis ben O:)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:23

Wat een lief koppie heeft ie...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:24

Ah lief! :D

Onze vorige kat was een schootclaimer; mijn pa op nummer 1 en als mijn vader naar de wc moest dan kwam hij bij mij op schoot. Al hing hij ook wel in de broekspijp van mijn vader uit onvrede dat hij van de schoot af moest := Als je de krant wou lezen, dan kon je dat wel vergeten :D hij ging of op de krant liggen, of de hele tijd onder de krant door bewegen zodat je nooit lekker kon lezen :') slim dier, meneer had écht personeel :')

Onze huidige kat wil wel naast je zitten maar niet op schoot, maar inderdaad nu mevrouw ouder wordt zoekt ze steeds meer toenadering :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 12:59

Hahah ja _O-
Bij mijn ouders is ie ook echt heel erg :') Soms als ze bijv. aan tafel achter de laptop zitten, maar vrij dicht tegen de tafel aan of voorover geleund, dan wil Bobby op hun schoot, maar dat lukt dan niet, dus gaat ie z'n kop ertussen proppen, als dat niet lukt, gaat ie met z'n pootje tegen ze aan tikken, tegen ze op staan, en als dat niet lukt gaat ie via de stoel ernaast en dan gewoon over de armen heen en dan maar tussen de armen liggen _O- gek beest!!! :')