Ik kwam vanmiddag thuis en ineens zag ik mijn hondje (Lhasa Apso) staan met een grote bloed/poepvlek op haar achterste.
Ik wist totaal niet welke van de twee het was, of allebei..
Snel mijn moeder gebeld en die zei dat ik moest wachten, maar aangezien ze alleen maar bleef staan, en heel veel last leek te hebben heb ik met mijn moeder afgesproken dat ik ging proberen om het een beetje schoon te krijgen, en zo misschien te kunnen zien wat er aan de hand was.
Zo gezegd zo gedaan. Toen ik alles schoon had gespoeld, nam ik Daisy weer mee terug naar beneden.
2 minuten later zat er ineens weer allemaal bloed.. Dus weer mijn moeder gebeld, alles uitgelegd, en die heeft gezegd dat ik even naar de buren moest lopen om mijn buurvrouw er naar te laten kijken (heeft zelf ook honden gehad). Die heeft de dierenarts gebeld, en nu staat er een afspraak om 19.10u..
Ik maak me echt druk, ik hoop dat het niets ernstigs is (vroegere afspraak was niet mogelijk ivm het feit dat er maar 1 dierenarts aanwezig is, en die is aan het opereren.. Vrouw aan de telefoon zei ook al dat ze niet verwacht dat het heel ernstig is, omdat het niet stroomt).
Echt niet leuk, dit soort dingen
Het zit niet echt onder de staart, het bloed zit ook meer aan 1 kant.. Ik kan haar staart helaas niet optillen om te kijken, mijn buurvrouw probeerde dat net en toen begon mijn hond te piepen en te happen.