Wie weet er of er ergens in zuidwest nl cursussen / Bat trainingen gegeven worden? Volgens mij is dit precies wat mijn hond en ik nodig hebben..
Alvast bedankt!
essiesilly
Geplaatst: 07-10-14 13:26
weet even nog niet in jou buurt, misschien via mg hondenschool bergen op zoom. maar weet wel dat er binnenkort een aan zit te komen in bemmel hondenschool de laar http://www.hondenschooldelaar.nl/BATart.pdf "Ben je hondenprofessional, heb je gehoord of gelezen van de Behavior Adjustment Training en wil je meer leren over BAT? Zondag 14 december is er een Nederlandstalige lezing voor profs over de BAT methode voor honden met reactief en/of angstig gedrag. Inhoud lezing: Tijdens de 2,5 uur durende lezing voor profs krijg je uitleg wat BAT technisch en praktisch inhoudt en binnen welke problematiek je dit kunt invoegen in de (gedrags)praktijk. We bekijken en evalueren video's van BAT sessies en er is een korte demo. Er kunnen vooraf in overleg casussen ingebracht worden om als casus te bespreken. Lezing zondag 14 december 2014 Tijd: 9:30 - 12:00 uur Locatie: Hondenschool De Laar, De Vergert 24, 6681 LE, Bemmel, Gelderland Inschrijfgeld: 30 euro inclusief BTW Meer info en inschrijven: www.coachjehond.nl/bat/bat-voor-professionals "
Ja, die in Bemmel had ik idd gevonden, maar is wat ver weg voor ons. Bergen op zoom eens in de gaten houden dan. Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met BAT?