Op dit moment heb ik een pup uit Griekenland van ongeveer 10 maanden. Mega aan het puberen dus, hij heeft echt energie voor 100! Er wordt minimaal elke dag 3 kwartier tot 1,5 uur met hem gelopen (dit is dus dan echt een wandeling, of spelen met andere honden etc. de rondje voor zijn behoefte tel ik niet mee). Zo ongeveer 3 keer per week is er een andere hond bij ons waar hij mee kan spelen tot hij niet meer kan (bij wijze van). Maar ik merk echt dat hij niet wat hij met z'n energie aan moet.
Het is altijd al een vocaal hondje geweest, hij piept en maakt allerlei geluidjes en dat doet ie nu dus ook terwijl ik een half uur gelezen nog 1,5 uur weg ben geweest. Hij heeft ook altijd wat om te kauwen en voldoende speeltjes liggen. Het enige nadeel is dat wij geen tuin hebben, dus ik kan hem niet even naar buiten schoppen als hij zo'n bui heeft.
Heeft er iemand tips waar hij geestelijk ook moe van wordt? We hebben zo'n variatie van de kong, maar dan een rond balletje maar daar is hij echt binnen twee seconde klaar mee. Hij is een erg slimme hond en dus ook erg snel klaar met dat soort dingen.
Duuuuus wie heeft er nog meer zo'n lekkere lieve puber die je af en toe wel achter het behang wil plakken