Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik denk dat ik het laat weken en af en toe ook blikvoer ga geven.
Inderdaad laatst wou ik de katten een zakje whiskas geven, dit kregen ze eerder toen ik me nog niet zo in het voer had verdiept regelmatig, maar dat willen ze dus echt niet meer, ze halen de neus ervoor op! CK88 schreef:Hier ook hele goede ervaringen met Cosma Nature. Ik wou mijn katten op vers vlees hebben maar dat aten ze echt niet, en een kat moet eigenlijk elke dag wel blikvoer hebben vanwege de vocht die erin zit, katten drinken over het algemeen veel te weinig waardoor ze snellere nier problemen krijgen en blaasruis.
Mijn blaasruis kater kreeg altijd Urinary van RC, anders kreeg hij weer blaasstenen, maar sinds is brokken geef met een hoog vleesgehalte en elke dag een blikje cosma nature heeft hij nergens meer last van en zien alle 3 de katten er goed uit!
Ik heb net weer van elke smaak 24 blikken besteld bij ZooplusInderdaad laatst wou ik de katten een zakje whiskas geven, dit kregen ze eerder toen ik me nog niet zo in het voer had verdiept regelmatig, maar dat willen ze dus echt niet meer, ze halen de neus ervoor op!
CK88 schreef:MPH ik verwijs je graag door naar dit artikel. Alle katten drinken vaak te weinig: http://www.vitalidad.nl/Darf-kvv/blaasgruis