Ik heb de fokker ook gebeld op aanraden van de dierenarts, daar is alles uitvoerig getest op o.a. FIV en FeLV. De fokker gaf aan dat er geen zieke katten bij hem rondlopen en dat zijn dieren iedere maand/2 maanden worden nagekeken. En uiteraard zodra er wat mis is eerder. Hij heeft verder geen meldingen gehad van zieke broertjes of zusjes.
Hij vermoed dat Whiskey kou heeft gevat, wat opzich zou kunnen, het raam heeft opengestaan met mooi weer van het weekeind. En Whiskey ligt graag in de zon, in het raam..
Whiskey is op 25 september geënt, de dag nadat hij hier is gekomen.
op de 24e is hij ontvlooit.
Ik heb helaas geen hondenbench (geen honden) ik kan wel zijn reismandje inrichten zodat hij een rustig plekje heeft. Maar hij lijkt zijn huidige plekje naast de kachel (die al minder warm is overigens) wel erg aangenaam te vinden.
Ik vind het ook echt heeeeel raar dat de heren geen antibiotica hebben gekregen.. Maar deze dierenarts was heel zeker van haar zaak dat het een virus moest zijn, omdat beide heren ziek zijn.
Donderdag terug, dan is er een andere dierenarts, misschien kijkt die er weer anders tegenaan. Mijn eigen dierenarts is helaas met zwangerschapsverlof gegaan en dit zijn allemaal vervangers.