Ik ben bezig met een concept uit te werken over hondensnacks, nu wil ik natuurlijk geen illegale dingen doen, of niet aan bepaalde normen voldoen. Dus ben ik opzoek of er bepaalde wetten zijn of richtlijnen waar hondensnacks aan moeten voldoen.
Tot nu toe ben ik bij mijn zoektocht alleen nog maar gestuit op hondenvoeder, vooral over welke vitamines deze moeten bevatten. Maar daar is dus geen sprake van bij een snack.
Ik weet niet goed waar ik moet beginnen, kan je met dit soort vragen terecht bij het Juridisch Loket of kan ik juist beter naar de KvK gaan? Zijn er misschien mensen die gewoon al bepaalde richtlijnen kennen?
Alle hulp is meer dan welkom!
Zit net even bij het juridisch loket te kijken en daar staat dit:
Citaat:Wij helpen NIET bij
Wij kunnen u niet helpen met vragen over het beheer van vermogens, pacht of verhuur van onroerend goed en andere vragen over de uitoefening van een zelfstandig beroep of bedrijf.
Dus daar zou ik niet terecht kunnen toch?

) Alleen die chemicaliën tja dat vond ik een apart verhaal, ze zouden namelijk ook voor het bereiden voor menselijk voedsel gebruikt. Of was dat nou juist het stukje over de botten uit China die je niet moest hebben? Dat waren toch juist metalen die aanwezig waren?