Wachten op een nieuw dier..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Wachten op een nieuw dier..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 20:58

Voel me net een penny meisje die niet kan wachten, haha.
In januari gaan we verhuizen en dan komt ons nieuwe huisgenootje, een Ragdoll kater herplaatser bij ons wonen. Tot die tijd blijft hij bij de fokker, waar we afgelopen weekend zijn wezen kijken.

Maar het duurt nog zo lang :') geduld hebben is niet mijn sterkste punt en 3,5 maand wachten is lang, haha.
Ik heb alvast wat spulletjes gehaald en nu is het gewoon wachten.

Nu dacht ik, er zijn vast meer bokkers die nog eventjes moeten wachten tot hun nieuwe hond/kat/whatever komt.
Heb je alles al in huis of komen de spullen pas als het beest ook komt?
Brand los :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:26

Ik wist in april dat in in mei zou gaan verhuizen en ging op zoek naar een tweede kat.
Ivm een operatie zou het nog langer gaan duren voor die bij mij terecht zou kunnen, maar ik had geen haast.
Trof een heel leuke kat, paste perfect bij mijn andere kat, had hem gereserveerd en 3 dagen voor ik hem zou ophalen (begin juli) werd hij teruggetrokken uit de herplaatsing. -O-
Week later kreeg ik een bericht van een vriendin dat haar kat met spoed weg moest en heb ik besloten om die kat ongezien mee te nemen.
Alles wat ik niet zocht, maar tegelijk mijn (inmiddels niet meer zo) kleine meisje. <3

Vandaag heb ik deze foto gemaakt:
Afbeelding
dichterbij elkaar zul je ze niet in deze ontspannen staat aantreffen, maar ben heel blij met de ontwikkelingen tot nu toe.