Mijn kat vind sinds ze doof is het heerlijk als je haar stofzuigt. Voorheen rende ze altijd weg voor de herrie maar tegenwoordig gaat ze dus precies liggen waar ik wil stofzuigen als ze in de gaten heeft dat ik bezig ben en gaat er voor liggen om eventjes schoon gezogen te worden. Ze wurmt en draait alle kanten op voor die slang en ook haar buikje moet gezogen worden
Nu vind ik eigenlijk mijn stofzuiger eigenlijk iets te krachtig om op haar te gebruiken. Ze vind het heerlijk en geeft dat duidelijk aan, maar als ik even niet oplet zuig in de vacht vast en dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als ik klaar ben met stofzuigen ben ik ook direct haar beste vriendinnetje en moet en zal ze bij me liggen dus ik denk niet dat ze het vervelend vind
(en ik ook niet want jeetje wat scheelt dat veel losse haren!)Maar nu. Kan dit eigenlijk geen kwaad? En ik zit te twijfelen er een klein (zeer zwak!) stofzuigertje of een handzuiger bij de kopen om haar zo af en toe lekker op te poetsen, gezien ze het zo fijn vind
Wat denken jullie?

Geweldig dit !