Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dierenfan schreef:hier de nijnen ook op rubberen stalmatten. Ideaal tenzij het zomer is en de zon erop schijnt...... Dan is er ook niet op te liggen
Donja schreef:1 van onze pensiongasten krijgt (omdat hij alles sloopt) zo'n kokosdeurmat mee om op te liggen

Ook hebben die van ons nogal een dikke vacht waardoor ze het vaak te warm hadden en gewoon op de grond gingen liggen. Als het nu weer koud gaat worden leggen we de kleedjes voor sommige honden er weer in, maar degenen die ze niet netjes laten liggen zoeken het maar uit haha
Maarja, dat kan voor honden met zo'n vacht. Ik weet niet wat voor hond je hebt? essiesilly schreef:Wat vervelend zeg dat ie alles sloopt, een lekker kussen zou zo lekker liggen en ook voor z'n spieren lijkt me dat fijner (ipv een harde ondergrond) rubber tegels zijn wel wat zachter als matten en heel misschien kan ik je daarbij wel helpen...ff vragen
Thesserd schreef:Wij hebben de kleedjes ook er uit gehaald, de honden gaan er mee spelenOok hebben die van ons nogal een dikke vacht waardoor ze het vaak te warm hadden en gewoon op de grond gingen liggen. Als het nu weer koud gaat worden leggen we de kleedjes voor sommige honden er weer in, maar degenen die ze niet netjes laten liggen zoeken het maar uit haha
Maarja, dat kan voor honden met zo'n vacht. Ik weet niet wat voor hond je hebt?
CK88 schreef:En een bank? Wij hebben ook een bank opgehaald gratis van de weggeefhoek, ligt de hond super graag op, en als die hem sloopt, nouja... hij was toch gratis
Als hij alleen zou slopen was er minder aan de hand geweest.