Eerst even een stukje historie.
Luna is een ca 6 tot 8 jarige gesteriliseerde poes. Zeer angstig voor vreemden en eigenlijk alles buiten de deur. Ze kon niet goed tegen de drukte bij haar vorige huis en aangezien ik alleen woon en nog geen dieren had heb ik haar overgenomen ongeveer een half jaartje geleden.Ze was al niet de breedste zwaarste kat maar niet te mager.
Helaas is zij ca. 3 maanden geleden weggelopen/verdwaald en is nu 3 weken weer thuis. Ze heeft dus ongeveer 3 maanden op straat geleefd.
Toen we haar vingen was ze broodmager maar oogde verder gezond. Wel hadden we net de moed opgegeven dat ik haar weer zou vinden en heb ik 2 kitten aangeschaft. De introductie ging netjes zij laat hun met rust en de kittens proberen wel eens toenadering te zoeken maar vallen haar niet aan met hun speelgedrag.
Alleen aankomen lukt totaal niet. Ze weegt nu nog maar 2.2 kilo (inclusief haar). Ze is bij de Da geweest en die heeft haar helemaal nagekeken. Er was niets vreemd aan haar alleen dus dat ondergewicht.
Om eventuele pijn uit te sluiten staat ze nu wel op pijnstillers. Dit lijkt tot nu toe nog niets uit te maken (staat er 3 dagen op).
We hebben speciaal voer mee maar helaas ze eet het maar mondjes maat. Een hapje en dan is het over en soms helemaal niet. Nu was eten al een probleem toen ze alleen was. Ze at niet als ik het zag maar na een dag werken en een nachtje slapen waren netjes haar brokjes op dus ze at wel netjes. Helaas kan ik haar voer nu niet laten staan omdat de 2 kleine mannetjes het dan al op hebben voordat zij de kans krijgt.
Nu heb ik het dieetvoer geprobeerd op te warmen, verdunnen met kittenmelk (mocht van de da).
Nu had ik vanmorgen een plakje ham wat voor mij niet meer goed was (lees uitgedroogd) die ik haar voor gaf, en ze echt naar binnen schrokte.
Dus mijn vraag wat kan ik haar allemaal proberen voor te schotelen zodat er wat gewicht op haar komt?
De dame in beter tijden

en de 3 tesamen (nu dus zo mager, alleen door haar niet goed zichtbaar)

)
maar dit is echt het enige dat ze wilt eten. Dus proberen, proberen, proberen!