Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ambiiee schreef:Inderdaad. Als soort meer optie. Maar hd is bij een jonge pup niet te constateren. Vikash was 3 maanden toen ie bij familie van dalen kwam
Dit risico heb ik ook met een pup van een fokker. Je weet het met beesten. En dat die heel veel geld kunnen kosten.

Beb_bokt schreef:Je kan toch niet iedere hond keuren. Bloedonderzoeken, röntgenfoto's, echo's... waar houd het dan op? Daarnaast vind ik persoonlijk dat je je moet realiseren dat wanneer je een hond 'koopt' uit het buitenland je simpelweg meer risico's loopt.

Ambiiee schreef:Inderdaad. Als soort meer optie. Maar hd is bij een jonge pup niet te constateren. Vikash was 3 maanden toen ie bij familie van dalen kwam
Dit risico heb ik ook met een pup van een fokker. Je weet het met beesten. En dat die heel veel geld kunnen kosten.
Ojajoh schreef:Beb_bokt schreef:Je kan toch niet iedere hond keuren. Bloedonderzoeken, röntgenfoto's, echo's... waar houd het dan op? Daarnaast vind ik persoonlijk dat je je moet realiseren dat wanneer je een hond 'koopt' uit het buitenland je simpelweg meer risico's loopt.
bloedonderzoeken gebeuren overigens wel standaard hoor
ik kreeg ook een heel bloedrapport mee