Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik voer ook goede brok (Orijen en Acana). Maar ook goede kvv trouwens
Dieselpaard schreef:Onze shi tzu krijgt al van pup in het nest vers vlees. Veel da's zijn erop tegen, maar dat komt vooral doordat zij zelf brokken helpen ontwikkelen en sponsoren. Hier in de buurt hebben wij een vrouwtje zitten die het bedrijfje vanuit huis runt. Zij heeft verschillende merken vers vlees. Waarschijnlijk zit zo iemand ook bij jou in de buurt. Houd er wel rekening mee dat je duurder uit bent...maar ik ga ervan uit dat je het beste wil voor je hond
RenskeLap schreef:Dieselpaard schreef:Onze shi tzu krijgt al van pup in het nest vers vlees. Veel da's zijn erop tegen, maar dat komt vooral doordat zij zelf brokken helpen ontwikkelen en sponsoren. Hier in de buurt hebben wij een vrouwtje zitten die het bedrijfje vanuit huis runt. Zij heeft verschillende merken vers vlees. Waarschijnlijk zit zo iemand ook bij jou in de buurt. Houd er wel rekening mee dat je duurder uit bent...maar ik ga ervan uit dat je het beste wil voor je hond
Vers vlees is top! Da's hebben inderdaad wel eens problemen ermee aangezien zij hun markt verliezen. Maar hoe kan versvlees verkeerd zijn? Wat zouden de voooooooooooooooooooor ouders van de hond dan moeten eten? Worteltjes met een handje granen
tribeworld schreef:Mijn shih tzu eet op dit moment Royal Canin voor shih tzu.
Deze brokken ben ik gaan voeren nadat ze haar andere brokken niet meer wou eten.
Maar nu is dus het probleem dat ze constant aan het likken is in haar liezen en krabben ook aan haar oren en nu ook aan haar poten.
Nu ben ik al vaak naar de da met haar geweest hiervoor en krijg ik speciale brokken al verschillende merken maar ze eet het gewoon niet.
Ook medicijnen gehad voor de jeuk.
Nu wordt er altijd gezegd niks anders geven dan eet ze vanzelf nou geloof me ze begint letterlijk alles op te eten behalve haar brokken nu zijn de brokken ook echt mega groot.
Heeft iemand een idee wat voor brok ik haar kan geven waar geen zout in zit en wat geschikt is voor honden met dit soort problemen.
Naar de da gaan kan ook altijd nog hoor maar wil eerst eens kijken op ander voer want merk dat ze het erger is gaan doen op deze brok.
Citaat:Hoe kan vers vlees verkeerd zijn? Nou.. dezer dag schieten de vers vlees merken als paddestoelen uit de grond. Of je dan nog wel voer hebt dat kwalitatief goed is en zo volwaardig dat de hond op ten duur geen tekorten gaat krijgen is dan wel eens een raadsel. Ook is bij genoeg merken niet goed inzichtelijk wat er nou eigenlijk allemaal in zit en hoe de verhoudingen liggen. Daarnaast doen lang niet alle honden het geweldig op vers vlees. Het is geen wereld zegen. Je moet gewoon voeren wat voor jouw hond werkt en waar jouw hond het goed op doen. (btw. Ik voer zelf vers vlees)
Mijati schreef:even een open deur intrappen: je bent heel erg met het voer bezig, maar hoe is de vacht? Soms kan een goede trimbeurt ook wonderen verrichten.
Wat het voer betreft: je kan proberen of ze wel een lam rijst voer eet, als je op de brokken wilt blijven. En anders toch kvv.