Gewoon samen TV kijken

Of juist liever alleen (ja er was een kat op TV, hij kijkt hier aandachtig naar de kattengrittest van Kassa
)
Omdat ie mij lief vind

Omdat hij DE BLIK zo leuk kan laten zien

Omdat hij soms weleens dingen doet die het personeel heel veel geld kosten
(1,5 mtr touw van een speeltje op gegeten. Op dit moment lag hij klaar om door mij, al onder zijl met spoed naar een grotere kliniek te rijden voor een gastropie)
]Omdat hij van zonnebaden houdt

Graag selfies maakt met het personeel

Omdat hij sinds kort op zichzelf woont

Omdat hij zo op schoot gaat zitten precies voor de TV, als hij vindt dat het tijd is voor vlees of hij gewoon vindt dat hij te weinig aandacht krijgt

Omdat het gewoon een stoere bink is.

Die overduidelijk de clown is in huis

En zo zijn er nog wel 100 foto's.
Duidelijk dat Jack en ik als ik thuis ben onafscheidelijk zijn. Waar ik ben, is hij. En ondertussen heeft hij het klaargespeeld dat hij elke morgen bij mij op bed ligt als mijn vriend naar het werk gaat. Zijn we eigenlijk echt op tegen, maar het lukt mijn vriend met geen mogelijkheid hem tegen te houden. Als ik wel eerder beneden ben, blijft Jack ook liever beneden. Elke dag als ik thuis kom uit werk, word ik opgewacht door hem en zodra hij mij ziet staat ie tegen het raam aan
Het is soms net een hond 
Ik heb werkelijk nog nooit een kat gehad die zo lief, zo superblij is als hij is. Werkelijk elke dag zorgt hij voor een moment waarop zowel mijn vriend als ik in lachen uitbarsten